Nyt on CNC-foorumin tukeminen helppoa!
Maksu onnistuu PayPalin kautta myös kortilla
Konemies kiittää

Mach3/Pokeys56U ja pendantti, mitähän vialla?

Aloittaja Stoppari, 15.11.16 - klo:13:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Stoppari

Muutamana iltana on tullut taisteltua otsikossa olevan yhdistelmän kanssa.Pendantti on kiinalainen, halpis, mitä myydään esim FAGOR-yhteensopivana.Tämän olen kytkenyt Pokeys56U:hun, johon on importoitu Pokeys sivulta Popendantin koniguraatio.Mac3:een on laitettu Pokeys Plugin, ja sekin pitäisi olla konffattu oikein, mutta yhdistelmä ei vaan pelitä!?!?!.Mikähän mahtaisi olla vielä huomaamatta?, onko kukaan tehnyt samanlaista yhdistelmää?.Machin diagnostiikasta näkee, että pulssipyörältä lähtee jotain elämää, mutta mikän ei kuitenkaan toimi.Samoin Pokeysin softassa näkyy inputit toimivan.En ole kuitenkaan varma tuosta Machista, miten sielä pitää pistää pendantti päälle?.Varmaan vähän vaikeasti selitetty..... ???Olisko vinkkej....

JuKa

Ne MPG tulot muistaakseni piti klikata vihreäksi sieltä Input/Output valikosta, teitkö sen ? Sitä en muista, että pitikö port/pin kohdissa olla jotain... On aikaa kun olen tapellut tuon kanssa...

Stoppari


JuKa

Mahtoiko mpglle olla vielä joku oma valikko siellä yläpalkissa ?
Ohjaako mach3 lpt:n kautta moottoreita vai onko välissä vielä jokin usb kapula ?
Ainakaan UC100-usb/lpt ohjaimen kanssa en saanut toimimaan mpgtä kun oli tuollainen pokeys käytössä.

Stoppari

Smoothstepperi on käytössä.Voi olla että nostan hanskat pystöön myös.Voisi kyllä kokeilla iMach-pendanttia, sen luulisi pelittävän.Onko kellään kokemuksia ko. kapulasta?.

jsr8501

Mulla perus usb smoothstepperi ja xhc usb kapula, toimii ilman ongelmia. Voin joku pvä vilkaista niitä asetuksia jos kiinnostaa.

JR


saulij

Mulla on langaton XHC-kapula. Toimii myös loistavasti ilman virittelyä.

JuKa

Tere,

Ratkesiko tämä ? Onko sieltä TAB nappulan takaa olevasta valikosta MPG kytketty ?

Stoppari

Kyllä asia ratkesi, ja pendantti toimii ihan hyvin.

JuKa

Kerrohan mikä siinä oikein mättäsi, niin saadaan tämäkin keskustelu ratkaisuun.

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk