Nyt on CNC-foorumin tukeminen helppoa!
Maksu onnistuu PayPalin kautta myös kortilla
Konemies kiittää

Lankasaha syö kontaktipalaa

Aloittaja avuola, 05.02.19 - klo:17:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

avuola

Moi

Löytyiskö täältä apuja Brotherin lankasahaan. Meillä käytössä HS50, mutta nyt tullut ongelma, että ei taho sahata ja kuluttaa alapuolen kontaktipalaan uran n. puolessa tunnissa. Ei löydetä vikaa, vaikka on purettu ja huollettu alapää moneen kertaan. Jotenkin se sähkö ei kulje lankaan tms. Osaava huoltomies Brotherille olis kowa, koko merkkiä ei kaiketi ole olemassakaan enää.

Lähetetty minun H8324 laitteesta Tapatalkilla


Snowfly


CNCpossu


Itsellä HS100..

Miten tuo tilanne on muuttunut, eli onko se aiemmin toiminut? Samalla kontaktipalalla (koko ja erä?) ja langalla?

Itse arvaisin yksinkertaisesti huonoa kontaktia langan ja kontaktipalan välillä, eli olisiko siellä jotain häikkää, että pääsee kipinöimään siinä välissä? Jokin siirtynyt niin, että ei paina riittävästi lankaa palaa vasten..

avuola

Vika löytyi alapään taittorullasta, eli vapaasti pyörivä rulla heti kontaktipalan jälkeen. Siihen kulunut ura ohjasi lankaa jotenkin niin, että kontakti on huono tms. Ainakin toistaiseksi näytti toimivan taas, kun sorvattiin uusi rulla. Alunperin rulla on kai makoria, mutta tehtiin ihan vaan pom:ista.

Lähetetty minun H8324 laitteesta Tapatalkilla


Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk