Nyt on CNC-foorumin tukeminen helppoa!
Maksu onnistuu PayPalin kautta myös kortilla
Konemies kiittää

askelmoottoreita ym..

Aloittaja c.n.c, 09.06.16 - klo:21:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

c.n.c


rakolju

Itse en ostaisi noita kiinalaisia askelmoottoriohjaimia, en ole ollut täysin tyytyväinen yhteenkään ohjaimeen(omistan 8 kappaletta).
Nema 17 moottoreita niillä on voinut co2 laserissa kohtuudella ajella...
Nyt tulossa tosin yksi leadshine hybridi askelmoottoriohjain kiinasta, testimielessä testaan normaali askelmoottoria omronin encoderin kanssa.
Olen ollut erittäin tyytyväinen gecgodrive g540 ohjaimeeni, jolla ajelen rakentamaani jyrsintä(nema23 moottorit ottavat 950rpm minuutissa).
Suosittelen geckodriven ohjaimia ennemmin kuin kiinalaisia.
Granitedevicen ohjaimet ovat myös kiinnostava kotimainen vaihtoehto.
Mihinkä tarvitset 1600oz nema 34 askelmoottoria? Tuo askelmoottori ei toimi kunnolla 48vdc jännitteellä, kuin hitailla kierroksilla.
Vastaava moottori joka minulla on laatikossa 300 kierrosta minuutissa testaamallani 48vdc jännitteellä.
Useampaan puu/muovi jyrsimeen riittää nema23 moottorit, jos kyseessä ei ole suorahihnaveto ilman välitystä.
Ebaystä/aliexpress löytyy kiinalaisia myyjiä jolla on varasto Saksassa, Nytkin tulossa yksi moottori :).
Jos lompakosa olisi tonni niin varmaan tilaisin Graniten ionit seuraavaan projektiin tai 1500eur niin ac servot ohjaimilla.
Ionella voi ajaa lähes kaiken tyyppisiä moottoreita :) askelmoottoreita. askelmoottoreita encoderilla. dc,ac servoja...
Älä maksa roskasta vaan säästä, niin ei tarvitse maksaa turhaan oppirahoja.
Eli
Perus Kiinalainen askelmoottori  :)
Kiinalainen perus askelmoottoriohjain >:(
Tää oli vaan mun mielipide asiasta.




Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk