Nyt on CNC-foorumin tukeminen helppoa!
Maksu onnistuu PayPalin kautta myös kortilla
Konemies kiittää

Gecko 540

Aloittaja FAARI 58, 12.11.16 - klo:13:38

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

FAARI 58

  Jep siinä kortissa on tua merkintä G250 rev ? nyt en muista mikä nummero, kun kortti ei ole kouras. pitääpi käyrä tiirailemas illemmalla.
FAARI 58
Tyhmyys ei ole vika,vaan se on lahja.

FAARI 58

 Kävin tihrustamas ja jokaisen akselin kortis 4kpl  on merkintä  G250 REV9 ja päällimmäises kortis mikä painetaan piikkirimoihin lukoo Geckodrive G540 REV4
FAARI 58
Tyhmyys ei ole vika,vaan se on lahja.

FAARI 58

 Vastaan tässä ittelleni: Kremmenin korjaama kortti on ehjä lukuunottamatta led valoa, mutta toimii....vaihdoin sen A akselin kohtaann/ A:n siirsin X paikkaan. Testates Y-Z ja A toimii, X erelleen pimiä. Vaihroon ristiin rastiin akselipiuhoja aina X on jotenkin mulle kiukuus.  ???
Tällaanen entinen rakennusmiäs tuumailee, notta X jutun vika on ylemmän kortin pualella X osion kohras. LPT pinnit ok.
  FAARI 58
Tyhmyys ei ole vika,vaan se on lahja.

Kremmen

Tota en huomannut katsoa kun oli puhetta vaan että vaihdetaan se vastus. Muta jos vielä kehtaat kerran laittaa purki  tännepäin niin mä katson sitä.
Nothing sings like a kilovolt
Dr W. Bishop

FAARI 58

 Ei tota trenkää lähettää yhren led valon takia, kun kerran muutoon pelittää kaikki akselit. :D
FAARI 58
Tyhmyys ei ole vika,vaan se on lahja.

Kremmen

No jos ne toimii niin ei kai sitten ole hätää. Mä ymmärsin että siinä pohjakortissa olisi ollut vielä jotain vikaa.
Nothing sings like a kilovolt
Dr W. Bishop

FAARI 58

 Siinä oli menny samas hässäkäs, kun se vastus kärvähti LPT kaapelista X:n dir pinni. Toimii toisella kaapelilla.
FAARI 58
Tyhmyys ei ole vika,vaan se on lahja.

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk