Nyt on CNC-foorumin tukeminen helppoa!
Maksu onnistuu PayPalin kautta myös kortilla
Konemies kiittää

Mitä rakennussarjoja löytyy?( stepcraft 2/840 kilpailija)

Aloittaja essoo, 12.12.16 - klo:16:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

essoo

Moi,

Onko täällä porukalla antaa vinkkejä hinta- ja kokoluokaltaan stepcraftin 2/840 vastaavaa? Pääasiassa tulisi puun ja muovin työstöön, mutta plussaa jos runko sietäisi myös alumiinin työstöä.   Myös pelkkä runkosarja ilman elektroniikkaa  kelpaa, kunhan olisi nema 23 yhteensopivat paikat. Karaksi olisi tarkoitus laittaa Kressi.

hokkaju

Ainakin openbuildin OX.

Jos vaan tilat antaa periksi niin hivenen laadukkaampaan ja tömäkämpään kannattaa sijoittaa. Etenkin jos alumiini on mielessä.

Itse haaveilin OX:n myymisen jälkeen xzero rungosta, mutta päädyin sitten JCUT 6090b malliin josta on riemua riittänyt.

Kinukkien 6040  runkosarjaa saa muutamaan sataan EBAYstä. Ja onhan noita netissä kaikkia sarjoja.
Hermostua voi monella eri tavalla.

essoo

Lainaus käyttäjältä: hokkaju - 18.12.16 - klo:19:03
Ainakin openbuildin OX.

Jos vaan tilat antaa periksi niin hivenen laadukkaampaan ja tömäkämpään kannattaa sijoittaa. Etenkin jos alumiini on mielessä.

Itse haaveilin OX:n myymisen jälkeen xzero rungosta, mutta päädyin sitten JCUT 6090b malliin josta on riemua riittänyt.

Kinukkien 6040  runkosarjaa saa muutamaan sataan EBAYstä. Ja onhan noita netissä kaikkia sarjoja.
Hermostua voi monella eri tavalla.

Kiitos vastauksesta, minkälaiseen hintaan tuo jcut asettuu?

hokkaju


Mika Kinnunen

Mulla olisi kaupan Tron+ CNC jyrsimen laserleikatut runkoleikkeet, jos kiinnostaa
Tuolla juttua laitteesta: http://www.tron-cnc.de/english.html
Ex-nimimerkki chevy55

krpk67

Lainaus käyttäjältä: Mika Kinnunen - 21.12.16 - klo:09:59
Mulla olisi kaupan Tron+ CNC jyrsimen laserleikatut runkoleikkeet, jos kiinnostaa
Tuolla juttua laitteesta: http://www.tron-cnc.de/english.html

Minua kiinnostaa noi leikkeet, jos ne eivät ole menneet jo? Kiinnostaa myös tuo pelkkä "ohje", millä saa tehtyä itse osat. Laita vaikka YV:llä hintaa.

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk