Nyt on CNC-foorumin tukeminen helppoa!
Maksu onnistuu PayPalin kautta myös kortilla
Konemies kiittää

Rautajätin HBM koneet

Aloittaja hokkaju, 02.12.12 - klo:14:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hokkaju

Hei onko kenelläkään kokemuksia?
Miten suhtautuu noihin muihin kiina koneisiin kuten Bernardo, optimum, etc....??
Nykyinen Opti BF-20 on ihan ok mulle mutta aika köykäinen jos iskee hampaat alumiinia kovempaan.

F-45 kokoluokka olisi haaveissa (+300kg ja 1.5kw)  http://www.rautajatti.fi/product_catalog.php?c=5#.ULtB7XeOzfU

Valitettavasti nurkat ja lompakkokin on senverran rajalliset että isommat joutuu unohtamaan.
Otetaan tietoa ja hyviä ehdotuksia kiitollisena vastaan.



olli henttonen

Kysäseppä noilta hintoja, sain sieltä tarjouksen sorvista ja hinnanero heillä oli huomattava verrattuna kotimaisiin hintoihin. Kuljetus hollannista helsinkiin kotiovelle 210 kiloiselle sorville plus 50kg jalustalle kustantaa 220€.
Itse olen heiltä hankkinut mm pikkusorviin varaosia ja toimitus on ollut nopeaa.
http://www.weiss.com.cn/products_detail/&productId=5f729b54-a6ed-49f3-beee-c2348424f6d8&comp_stats=comp-FrontProducts_list01-1323242043114.html
sama kone kuin esimerkissäsi mutta eri merkillä.
dyykkari

senaattori

Ei olisi parantunut käydä katsomassa niillä sivuilla.....taas on kuume päällä,, ;D
Reijo Martinpoika Tuomala


hokkaju

bernardo fm55 lienee sama kone, mutta jostain syystä heillä on todellä lyhyt karan jä pöydän väli. koneconin tiedoissa sanotaa että vain 180mm. eihän siihen mahdu edes isompi pora pystyyn.  Fm45 ja 50 on MT4 koneita. ISO30/40 tai R8 olisi mieluisampi.

porepe

#5
Konecon oy:n sivuilla on kirjoitus virhe, jota korjataan parhaillaan... Karasta pöytään max 395mm.

Bernardossa työkalu irroitin, karalaatikon nosto moottorilla. Iso40 etc....
Hinta/ laatusuhteeltaan ihan passeli peli...
Petri Junnila
Mynämäki

hokkaju

Kiitos paljon vinkeistä.

Valinta tehty ja kone tilattu. Yllätys yllätys, kokonaisedukkain tarjous suomalaiselta toimittajalta. Joten hyvällä omallatunnolla tehdään kaupat paikallisen yrittäjän kanssa. Voi ainakin hoitaa takuut jne suomeksi jos joku juttu ilmaantuu. Ihastuin sitten lopuksi hieman erilaiseen malliin, aika näyttää tuliko hyvä vai huono kone.

Mutta mun joulu on sitten vasta tammikuulla. Yksi iso kova paketti  8)

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk