Nyt on CNC-foorumin tukeminen helppoa!
Maksu onnistuu PayPalin kautta myös kortilla
Konemies kiittää

Mikä ois vastaavaa kun Mobil vactra heavy/medium

Aloittaja tikka, 21.08.14 - klo:18:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tikka

Mulla on vanha Bridgeportti ja siihen suositellaan karan laakereille tota mut en löytäny mistään, varsinkaan pienempiä määriä. Mitä muuta sille vois syöttää mitä sais alle 20l purkeissa?
Sama juttu vactra2, saako mistään pienempiä purkkeja ku 20l?

ttontsa

No mullakin seisoo 20L tonkka tossa Vactra 2:sta jos logistisen ongelman kouvolasta jos saa ratkaistua niin miksei tuota liekenisi.

Paljonkos karassa jengaa? Tosi varovasti vois ehdotella 68 hydrauliöljyä, onko karan rakenne sellanen että kusee alapäästä öljyt silmille eli ns. juokseva voitelu. Tippakannulla X ml/työpäivä?
Hitsaus&koneistus&Protopaja
www.tulinen.fi

tikka

Juu on toi sellanen läpipissivä juttu eikä jengaa paljon ole. Pitänee kokeilla jotain ohkasta. Kouvolassa tulee aina joskus käytyä täytyy pitää mielessä, kiitos.

timopen

Kouvolasta pitäisi saada pienemmissä määrin noita tuolta öljypisteeltä: http://www.oilpoint.fi/

Itse ainakin ostin Vactra 2:sta yhden litran ja Heavy/Mediumia 20 litraa, mutta olisi saanut vähemmänkin.

- Timo

timopen

Niin ja tosiaan tuo Mobililla Vactrat on nykyään numeroilla ja nuo Heavy... Medium Heavy/Medium ei ole enää Vactra-nimen yhteydessä. Muistelisin, että Vactrat on nimetty johde/karaöljyiksi ja (kävin tarkastamassa öljypurkista) Mobil DTE Oil-sarja (esim Heavy Medium) oli taas kara/turbiiniöljy. Muuten ominaisuudet taitaa olla aika samat noilla kahdella sarjalla, mutta Vactroissa on parempi kiinnipysyvyys pinnoilla.

Eli kiteytettynä. Enää ei ole Mobilin Vactra Heavy Mediumia, itse valitsin korvaavaksi Mobil DTE Oil Heavy Mediumin.

- Timo

tikka

Kävin tänään noita kyseisiä öljyjä Kouvolasta hakemassa Öljypisteeltä. Sieltä saa litrakaupalla ja astiat kaupan päälle sekä palvelu oli ERITTÄIN HYVÄÄ! Suosittelen käymään jos öljyjä tarvitsee. Kiitokset vielä Timolle vinkistä.

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk