Myös korttimaksu toimii

Adtech controllerit, kellään kokemuksia?

Aloittaja hokkaju, 04.08.15 - klo:12:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.


mikkov1976

Mulla on adtech 4640 controlli poksi toimii ihan moitteettomasti, helppo säätää parametrejä. Ei pahaa sanottavaa.

hokkaju


mikkov1976

On niin sanotusti perus ohjain ei mitään hienouksia lnc tapaan, mutta kaikki perus jutut toimii. Ymmärtää kaikki perus g ja muut koodit. Usp tikulla oon ajanut cam tiedostoja sisään, helppoa kuin heinänteko. Jos haluaa tod isoja tiedostoja ajaa niin siinä on sd kortti tuki ja rs porttiin. Mulla on ohjaus boksi ja käsikapula pärjää noilla kiin, mutkannattaa hommata myös se lisä paneeli (helpompi saat karNopeutta ymm). Ohjaa kaksivuotias vanha toimii moitteetta.

hokkaju


petko

Lainaus käyttäjältä: hokkaju - 14.08.15 - klo:04:00
http://www.machine-controller.com/Three-different-countries-customers-came-to-Adtech_n77

Kehu komeeks, ilmeisesti tarkoitti jotta ompa pulska asiakas  ;D

Moro,
Olet näköjään muistanut käydä aamupuurolla ;)
Minkä CNC4640- ohjaimen tarkalleen ostit, noita näkyy olevan eri malleja.Voitko kertoa jotain hinnoittelusta?
-Pete

hokkaju

Malleja ei mielestäni ole kuin yksi, vanhalla sivulla on kirjainpäätteitä. minulla a03 revisio.  Ihan kattava paketti, jopa linjasuodin ja oli mukana.

Pyyntihinnalla ostin, pyyntihinnalla myyn  ;). Liekkö tuota viisasta tarkemmin...




Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk