Nyt on CNC-foorumin tukeminen helppoa!
Maksu onnistuu PayPalin kautta myös kortilla
Konemies kiittää

Foorumin alueiden päivitys- / muokkaustarve??

Aloittaja Konemies, 10.05.15 - klo:11:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Konemies

Olisiko arvon foorumilaisilla toivomuksia alueiden päivittämiseen, lisäämiseen, muokkaamiseen? Olen harvakseltaan tällaista tehnytkin, mutta uudet ideat ovat aina tervetulleita.

Ehdottakaapa vapaasti, jos kaipaatte jotakin tai jotkut asiat eivät ole loogisessa järjestyksessä. Mitään perusteellista remonttia ei ehkä ole syytä ryhtyä suunnittelemaan, koska sellainen voisi johtaa aikamoiseen vanhojen ketjujen hajottamiseen ja siirtelyyn. Mutta pientä fixausta voisi ajatella.
www.cnc-tekniikka.com on maailman suurin suomenkielinen cnc-tekniikan harrastajien keskustelufoorumi

Tauru

No juuri kun sain Raspberryn hankittua niin olisiko Rasbberry Pi/Arduino-viritelmille innostusta tai kiinnostusta niin  paljon että sille kannattaa tehdä omaa aluetta?

Tarkoituksena minulla on kokeilla onko Raspberrystä ja Windows 10 Coresta pyöröpöydän ohjaukseen. Käyttöliittymä tulee puhelimeen Bluetoothin kautta.

Konemies

#2
Lainaus käyttäjältä: Tauru - 10.05.15 - klo:15:48
No juuri kun sain Raspberryn hankittua niin olisiko Rasbberry Pi/Arduino-viritelmille innostusta tai kiinnostusta niin  paljon että sille kannattaa tehdä omaa aluetta?

Tarkoituksena minulla on kokeilla onko Raspberrystä ja Windows 10 Coresta pyöröpöydän ohjaukseen. Käyttöliittymä tulee puhelimeen Bluetoothin kautta.

Tuo kuuluisi selvästikin tänne: CNC - Harrastus--> Forum--> CNC-KONEEN SUUNNITTELU, RAKENTAMINEN JA TESTAUS--> Ohjausjärjestelmän suunnittelu ja rakentaminen. Siellä ei ole sille ihan sopivaa alakategoriaa, mutta voisihan sellaisen sinne tehdä. Yksi alakategoria siellä on jäänyt tarpeettomaksikin, joten voisin vaikka muuttaa sen nimen toiseksi.

Siellä se nyt on, olisiko näin hyvä:
CNC - Harrastus--> Forum--> CNC-KONEEN SUUNNITTELU, RAKENTAMINEN JA TESTAUS--> Ohjausjärjestelmän suunnittelu ja rakentaminen--> Raspberry Pi / Arduino ja vastaavat ??
www.cnc-tekniikka.com on maailman suurin suomenkielinen cnc-tekniikan harrastajien keskustelufoorumi

Tauru

Mainiota,
heti kun saan projektia sen verran nytkähtämään eteenpäin että on jotain kysyttävää tai kerrottavaa niin tuuppaan ensimmäiset viestit sinne. Toivottavasti muilla on asiaa jo ennen minua.

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk