Nyt on CNC-foorumin tukeminen helppoa!
Maksu onnistuu PayPalin kautta myös kortilla
Konemies kiittää

Neuvojen tarve

Aloittaja Kai, 04.07.13 - klo:01:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kai

Moi,ja sori heti aluksi .kun tää ei ole se foorumi jossa tätä kuuluisi kysyä ,mutta kun yritin rekisteröityä BMW foorumiin,niin se väitti että tunnukset on käytössä.
Uuden salasanan pyyntö kaatui siihen kun se väitti ettei sähköpostini ole se jolla siihen on rekisteröidytty.
Mulla on niitä kaksi, kumpikin sai saman herjan,eli eivät kelpaa,siis en saa uutta salasanaa.
Yritin kirjoittaa moderaattorille, mutta siihenkään ei päässy kun piti olla rekisteröityny.
Siellä oli  sitten yksi linkki jossa oli meili, mutta kun sitä klikkas ,se ilmoitti että on poistettu käytöstä.
Olisiko jollain neuvoa miten voisin sinne rekisteröityä,en viittisi uusia meilejä luoda tuon takia

Kai

Hiekkaranta_92

Toisin sanoen nimimerkki voi olla varattu jollekkin muulle... eli uutta nimimerkkiä kehiin ;)

Kai

Mä koitin kolme eri nimeä ja kahta mun meiliä tarjota, ja aina se jotenkin tajusi kuka olen, ja väitti että nimi on käytössä.
Toihan on tosi outoa että ei siellä ole sellasta meiliä, jolla saa kysyttyä asiaa ,ilman rekisteröintiä.
Kai

Kai

Saihan sen rekisteröinnin tehtyä, meinas olla vaikeaa,kun ei osaa kieliä tarpeeksi.
Kai

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk