Myös korttimaksu toimii

Luvun antaminen LinuxCnc:sä

Aloittaja pave, 13.10.14 - klo:13:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pave

Terve!

Taidan nyt kysellä tyhmiä, mutta eikö Linukassa ole mahdollisuutta asettaa käsin arvoa koordinaatistoon?
Esim. Minulla on korkeusasettelua varten 50mm korkea "majakka", johon syttyy valo kun terä koskettaa sitä.
Nyt kosketuksessa pitäisi olla mahdollisuus luoda se 50 Z:lle, jotta kappaleen pinnassa olisi nolla.

Maukka

Z ja touch off nappulaa painettaessa tulee pop up ruutu. Siihen voi vaihtaa luvun suoraan.

pave

Ai perhana, ihmettelinkin tuota touch offia. Kiitos!

masaV

itse olen yrittänyt etsiä tietoa touch platen käytöön, eli kun haluan nollata Z akselin terän nollaan yksi nappi joka tekisii moisen eli kun painan nappia niin terä laskeutuu platelle ja nollaaa ja nousee ylös, sitten laskee mitä se on miinustaa platen paksuuden ja antaa uuden nollapaikan työkpleen pinnalle '(tai pöydän pinnalle) ja kas minukla onkin nolla oikeassa paikassa taas uudella terällä :D
noista ihme enkun kiälisistä scripteistä en tullut hullua hurskaammaksi mitä ihmettä pitää tehdä, olisko jollain oikeeseen suamen kiäleen jotain neivoa miten tuon saisi kunnolla automaagisoitua ettei tarvis joka hemmetin kpleelle nollata käsin laskea ja minnustaa ja syöttää uudestaan mokomaa nollaa tuonne,

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk