CNC-foorumin tukeminen on helppoa!
Maksu onnistuu PayPalin kautta myös kortilla
Myös webbipalveluiden hinnat nousevat ja CNC-tekniikka.com kaipaa pitkästä aikaa hieman sponsorointia, jotta into ja kyky foorumin ylläpitoon säilyvät. Saattavat säännöllisesti toistuvista lahjoituksista jopa lisääntyä.
Konemies on erityisen iloinen juuri silloin, kun hän kuulee uusien Eurojen kilahtelevan typötyhjän kassalippaan peltiselle pohjalle. Kaunis kiitos siitä!

Grafiitti -muovi

Aloittaja APEX50, 17.11.13 - klo:00:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

APEX50

Olen rakentamassa pientä kuumailma moottoria  mistä saisi ostettua  Grafiittia männäksi  vai olisiko jokin muovi parempi
onko täällä stirling moottorin rakentajia

olli henttonen

#1
olisikohan graniitti vähän turhan painava ja hankala työstää moiseksi männäksi, miksi ei alumiini sovi siihen tarkoitukseen?
Puuhapajalla on joitakin piirustuksia noistakin moottoreista, mutta ei olla vielä ehditty alkaa niitä nysväämään.
:D UPS...kannattaa ensin herätä ja juoda kaffit, mulle tuli pahapaha llukihäiriö....huokaa...grafiittiahan se olikin
dyykkari

awallin

google ehdottaa
http://www.graphitestore.com/cat.asp/spcat_id/1

ympäristön ja itsensä suojaamista pölyltä kannattaa miettiä kun tuota lähtee koneistamaan  :D

Juha Hietamäki

Lainaus käyttäjältä: APEX50 - 17.11.13 - klo:00:33
Olen rakentamassa pientä kuumailma moottoria  mistä saisi ostettua  Grafiittia männäksi  vai olisiko jokin muovi parempi
onko täällä stirling moottorin rakentajia
Moro,

Minulla on työhommissa juuri selvityksessä grafiitti seosteisen muovin saatavuus ja hinta. Alkuviikosta voin informoida asiasta lisää.

Olli:
Olisihan se aika speciaali konstruktio tehdä männät kivestä:)

olli henttonen

 ::)
joo moon ihan nolo kun selvis mokani
:D
dyykkari

viilari

Kipunatyöstäjät käyttää koneistettavia grafiittilaatuja elektrodeina.Nuo mainostavat myyvänsä hukkapaloja:
http://www.suomenedm.fi/tuotteet/grafiitit_ja_kuparit.html

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk