Myös korttimaksu toimii

Ostettu

Aloittaja 3-D, 07.01.09 - klo:18:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

3-D

40-50mm teräpää pintojen plaanaukseen.45ast käy kuten myös 90:kin.22mm otsatuurnaan sopivalla kiinnityksellä.Puh:044-9269834

Pate

Onko merkillä/palalla väliä? Uusi vai käytetty? Onko kiirus? Vois tuohon halkaisijaan löytyä viikon parin päästä.

3-D

palalla ei kovin suurta merkitystä turbo tai normi 4kulmanen käy koitin tilailla tuolta porlanpajalta noita teriä mutta kestää kestää....käytetty kelpaa hyvin jos vaan on kunnossa.jos löytyy vaihtoehtoja niin ilmottele

Pate

Työkalu tommonen uusi http://tinyurl.com/8ypcag eli halk. 50 mm ja 4 leikkuinen. Jos hinnasta päästään sopuun niin voin laittaa paloja mukaan. Nakkaa mailia harripee@luukkuPISTEcom niin neuvotellaan. Muuta mailiosoitteessa PISTE pisteeksi.

Pate

3-D voisi mailata jos terä kiinnostaa. Voin toki myydä muillekin, hintapyynti 80 euroa sisältäen palat.

3-D

oon pistäny 3 sähkö postia,ainakin 2 yv:tä .. ??? oon luullu että ei postit ole tullu perille tjn kun ei o kuulunu feedback:ä.

3-D

SOITTELE ! Tehdään kaupat

JH-Q

Multa löytyy itse tehty 1-leikkuinen sandvikin neliöpalalle, halkaisija 50mm ja kiinnitys MT2-kartio vetopultilla, lähtee 30e +postikulut. Ei mikään paras/nopein, mutta tasasta pintaa tekee.

Pate

Lainaus käyttäjältä: 3-D - 16.02.09 - klo:15:27
oon pistäny 3 sähkö postia,ainakin 2 yv:tä .. ??? oon luullu että ei postit ole tullu perille tjn kun ei o kuulunu feedback:ä.
Kiinnostuneet voi mailata harripee@luukkuPISTEcom niin sovitaan kaupat sähköpostitse. Puhelimitse en ehdi, joten säkhöposti laulamaan.

3-D

Laitettu taas harripee:lle sähköpostia.toivottavasti ymmärretty jos terä löytyy niin kaupat tulee.

3-D

ostettu. voi poistaa

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk